Thermona

Thermona je největší český výrobce plynových kondenzačních kotlů. Ročně opustí výrobu v Rapoticích desítky tisíc kondenzačních kotlů a elektrokotlů, z nichž zhruba polovina míří na export. Tuzemský trh, kde Thermona drží zhruba 15 %, je tak obchodně nejvýznamnější. Kromě toho se firma těší také pověsti dobrého zaměstnavatele s minimální fluktuací.  

Vše, co jste si za posledních 5 let přečetli o firmě Thermona, jsme napsali my. Přestože prodej kotlů představuje B2B byznys, cílili jsme kromě instalačních firem a servisních techniků i na koncové uživatele. 

„Kvalitní a účinná PR tvorba vyžaduje perfektní znalost prostředí. Právě Kreativní bublina tuto zásadní vlastnost splňuje, a proto se na ně můžeme ve všech ohledech spolehnout. Z jednorázové zakázky tak vznikla mnohaletá spolupráce, se kterou počítáme i v budoucnu. Samostatnost, preciznost, rychlost a zaměření na cílovou skupinu už je jen třešničkou na dortu,“ říká ke spolupráci Michal Řezanina z marketingu Thermony. 

Na začátku byla strategie. Před každou topnou sezónou jsme dali dohromady seznam témat, která budeme zpracovávat. Pro lepší přehlednost jsme je rozdělili do tematických kategorií (poradna pro koncové uživatele, rady, jak ušetřit na vytápění, produktová témata, korporátní zprávy, …). Jako spojovací prvek se celou komunikační strategií prolínaly dlouhodobé argumenty: Thermona jako český výrobce, kotle s ideálním poměrem cena/výkon, dostupný a levný servis, důraz na moderní technologie a ekologii vytápění. 

Každý rok jsme zpracovali 10 témat, jak pro odborníky, tak i pro laiky. Témata jsme nabízeli novinářům s časovou exkluzivitou, využívali je v rámci placeného prostoru pro partnery odborných serverů, zveřejňovali na webu firmy. 

Díky využití témat v různých médiích i komunikačních platformách se nám podařilo významně snížit náklady na jednoho čtenáře. Díky vyhodnocování návštěvnosti blogových příspěvků jsme analyzovali, která témata čtenáře zajímají, a připravovali jsme obsah, který přinášel atraktivní témata ve srozumitelné formě. 

Realizovali jsme také několik novinářských návštěv, podpořili hrdost zaměstnanců na Thermonu. K výročí 30 let jsme připravili publikaci o historii pro zaměstnance a obchodní partnery. 

Výsledek? 

Thermona si vydobyla pověst experta, na kterého se mohou obrátit odborníci i laici. Během spolupráce vzrostla návštěvnost webových stránek a její klíčové parametry, společnost se stala pro novináře uznávaným zdrojem informací, zvýšil se počet volajících i samotných poptávek.

Chtěli byste být také vidět v médiích?

Ozvěte se nám