Reprezentativně vyprávět historii firem a propojit ji s marketingovou komunikací. To je cílem nového projektu Příběh značek, za kterým stojí majitelé brněnské agentury Kreativní Bublina. V reakci na koronavirovou pandemii ho navíc rozšířili o službu Virtuální výročí. 

Virtuální výročí je pro firmy alternativou, jak oslavit své jubileum bez nutnosti fyzického setkání většího počtu osob. Nepřesouvá přitom hromadné akce k displejům a obrazovkám, ale nachází jiné výstupy, kterými je možné šířit historii firmy k zaměstnancům, obchodním partnerům i zákazníkům. “Několik našich klientů, kterým se dlouhodobě staráme o komunikaci, letos slaví kulaté výročí. To si žádá se na chvíli zastavit a ohlédnout se zpět za podnikatelskými úspěchy. Byla by škoda oslavu opomenout jen proto, že epidemie a s ní spojená omezení neumožňují uspořádat akce pro větší množství lidí. Proto jsme se rozhodli nabídnout řešení pro virtuální oslavu výročí jako samostatný produkt. Kdy jindy než v době krize je ten správný čas, aby značky daly vědět, že jsou tu již pěknou řádku let a nic na tom nehodlají měnit ani v budoucnu?” uvedl Václav Baženov, jeden ze zakladatelského dua Kreativní Bubliny a zároveň provozovatel služby Hledání předků, která pomáhá lidem poznat své kořeny a rodové příběhy.

Způsobů, jak oslavit výročí firmy virtuálně, existuje celá řada: od výpravné publikaci přes video, virtuální výstavu či microsite. “Nepracujeme podle šablon, ale snažíme se nacházet řešení ideální pro potřeby konkrétního zákazníka a cílových skupin. Celou službu poskytujeme na klíč, tedy od vytvoření samotného konceptu až po jeho realizaci a komunikaci k zákazníkům, zaměstnancům či obchodním partnerům,” dodal Václav Baženov. 

Propojení historie a marketingu

Virtuální oslava výročí je jedním ze čtveřice základní produktů, které Příběh značek nabízí. Kromě ní se nové služby zaměřují na zpracování příběhu a dějin firem, na odhalení a vyprávění příběhů rodinného podnikání a vyhledání historie domů, ve kterých sídlí kavárny, hotely či jiné firmy. “V Příběhu značek spojujeme historii a marketing, dvě oblasti, ve kterých máme dlouholeté zkušenosti a které nás baví. Celý projekt jsme po zhruba půlročních přípravách spustili těsně před vyhlášením nouzového stavu. Naštěstí jsme schopni bez problémů fungovat online a dodávat výstupy, které epidemie koronaviru nijak neovlivní. Značkám jsme se rozhodli nabídnout alternativu k tradičním oslavám výročí a s ním spojenými eventy,” uzavřel Václav Baženov.

O Příběhu značek

Značky si žijí svým vlastním životem, mění se, vyvíjí, rostou nebo stárnou. Zachytit tento proces se snaží Příběh značek. Ať již se jedná o tradici rodinného podnikání, sídla firmy, vývoj značky nebo komunikaci výročí, nabízí Příběh značek exkurzi do historie v moderním marketingovém hávu. Příběh značek je sestavován komplexně a kromě informací ze samotné firmy, zpracovává i podklady z archivů a dobového tisku. Výsledkem jsou ucelené publikace, videa, grafiky, výstavy a marketingové kampaně, kterými se příběh dostává k cílovým skupinám. Více informací na www.pribehznacek.cz

Hledáte kreativní a pracovité PR specialisty?

Kontaktujte nás